Klacht: Gebarsten Glazen kan Blender KMIX KENWOOD

op 23 juli 2017 over Kenwood in de categorie Electronica Merken

Tijdens het vermalen van ijs, waar deze blender uitermate voor geschikt is, is er een barst ontstaan onderaan onderaan de glazen bowl, net waar de schroefdraad voor het opzetstuk messen begint.
Wat we ook merken is dat de belettering die op het toestel aangbracht is om zodoende te weten op dewelke stand (gebruik) de machine staat al helemaal verdwenen is, zowel op de beide drukknoppen alsook op de draaitoets (blendinstellingen). Zeg maar afgesleten, dit bij normaal huiselijk gebruik. Dit brengt ook teweeg dat men niet weet op dewelke instelling men staat om te vermalen/chruschen/soepmixen.

We zijn tevreden over de prestaties van het toestel, het is wel triest dat we deze blender door de beschadiging aan de kan niet meer veilig kunnen gebruiken. Dit geld ook voor de verdwenen belettering, indien men de blender gebruikt op de verkeerde stand (instelling) kan dit ook leiden tot gevaarlijke situaties.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kenwood

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kenwood nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Snauwaert C