Klacht: Geannuleerde reis door Citytijger- nog geen geld terug gestort

op 26 juli 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

12 juli zouden wij naar Disney gaan, 2 dagen van te voren kregen wij te horen dat dit niet door ging ( Bleek achteraf dat ze dit 2 juli al wisten). Kan gebeuren toch? Maar geen woord gerept over geld terug storten enz. Ik moest daar zelf achter aan gaan, eerst telefonisch door gegeven, werd aangegeven dat het tussen 7 en 10 dagen word terug gestort. Ik heb toen dit ook nog per email door gegeven mijn bank nummer, en het zou geregeld worden. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niets terug gestort gekregen, gisteren nog mail verkeer gehad, werd er aangegeven de administratie geld terug storten niet als prioriteit zag, en dat deze mevrouw haar handen gebonden was en niets konden doen. Waarop ik netjes heb terug geantwoord, dat het een kwestie was van 1 telefoontje plegen, om dit door te zetten, omdat ik werk in een zelfde soort branche. IK kreeg daar ook weer een antwoord op terug, en dit was werkelijk schandelijk! Deze mevrouw was aan het schreeuwen met uitroeptekens, dat ik volgende week donderdag mocht bellen naar de nieuwe manager, en dat het een leuk welkomst cadeau was voor haar, en dat zij er maar eens achter aan moest gaan en horendol word van al die telefoontjes…. Ik zal nooit en te nimmer meer bij Citytijger boeken.

Wanneer ik tevreden ben, als ik 100% van mijn door hun geannuleerde reis terug betaald is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mahi