Klacht: Geannuleerde reis

op 02 augustus 2017 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Beste klacht.nl,

Dit is mijn bericht voor cheaptickets.nl.

Beste Cheaptickets,

ik heb vandaag (01-08-2017) een reis geboekt naar Dubai van 15 t/m 19 augustus. Leuk toch? Blijkbaar niet. Het volledige bedrag van €1.368,54 is afgeschreven, maar er is geen reis geboekt.

Nadat ik heb gebeld met jullie (onbeleefde!) klantenservice werd mij verteld dat de vlucht ineens niet beschikbaar is en is mij aangeboden om een andere vlucht te nemen voor 280 euro extra per persoon. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan omdat ik het onzin vind om extra te betalen terwijl ik heb geboekt voor een bepaald bedrag. Als er een fout is in het systeem is dat jullie verantwoordelijkheid en niet dat van mij, zeker niet nadat ik al heb betaald.

Ik heb tijdens het bellen andere vluchten voor dezelfde prijs gevonden maar die waren opeens ook niet meer beschikbaar. Ook kon ik mijn vlucht niet omzetten naar een andere maatschappij en wilde de klantenservice medewerker niet luisteren naar mijn oplossingen. Ik voel me niet serieus genomen en ik ben erg ontevreden over de manier waarop dingen worden afgehandeld door jullie chagrijnige medewerkers.

Ik wil volgende week vertrekken dus hoop ik dat jullie een oplossing kunnen vinden voor mij voor hetzelfde bedrag.

Christina Talal

Ik ben tevreden als ik voor hetzelfde geld de reis kan maken met een andere vliegmaatschappij. Of dat ik morgen mijn geld heb zodat ik opnieuw kan boeken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

Bericht van Cheaptickets.nl

2 maanden geleden - Beste mevrouw Talal, Ik vind het uiterst vervelend te vernemen dat er een storing is ontstaan tijdens het maken van uw boeking. Tarieven zijn op basis van beschikbaarheid en kunnen per minuut wijzigen. Het kan voorkomen dat het aangeboden tarief niet meer beschikbaar is wanneer u de boeking afrondt. Meer informatie hierover kunt u vinden in onze Algemene Voorwaarden. het totale bedrag is reeds aan u teruggestort. Vriendelijke groet, A de Jong Customer Support

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ChristinaT