Klacht: Geannuleerde bestelling

op 17 september 2018 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 14 september gelijk de nieuwe iphone xs besteld en betaald met ideal na een paar dagen een mail dat de bestelling was geannuleerd omdat er niet betaald was …… vandaag 17 sep. Gebeld 30 min in de wacht voor een telefoontje van 2 min kunnen niks doen je krijgt vanzelf het geld terug en kan hem dan opnieuw bestelle geen exucces niks zoek het maar uit klant! Zoveel geld voor zn slechte service !

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk mijn iphone hoe ze het willen oplossen dat ik weer tevreden naar de service van apple kijk is aan apple zelf .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meesndlich