Klacht: Geannuleerd weekend geen reactie op vragen, klachten, terugbetaling.

Just Els op 01 maart 2021 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

5x gebeld en gemaild naar Bungalow Specials. Bungalow Specials zegt niet te kunnen helpen/bemiddelen, geeft aan dat Centerparcs de betaling al heeft ontvangen en daardoor eindverantwoordelijk is. 6x getracht met Center Parcs te bellen. (Telkens, na bijna uur in de wachtstand wordt de verbinding verbroken) 3x mail gestuurd, ook via de officiële website, klantenservice, van Center Parcs. Krijg geen reactie van Center Parcs, sterker nog krijg niet een een bevestiging van de ingelegde klacht!

Klacht ingelegd bij Bungalow Specials en Center Parcs.
Center Parcs kunt u onderstaande verder oppakken, ik wordt er erg moe van. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd!
Het betreft reservering SM3458HD6142 (Zie bevestiging in bijlage)

• Eerste reservering in maart 2020 door Bungalow Specials geannuleerd i.v.m. “1e“ lockdown /corona. (Begrijpelijk)
Ik had de mogelijkheid mijn weekend bij Center Parcs te verzetten naar een later tijdstip.
• Bij het opnieuw willen reserveren in april, gaf het systeem fouten en verwees mij naar de klantenservice.
Klanten service gebeld voor hulp, zoals in de mail van Bungalow Specials vermeld, hulp gevraagd en mijn gegeven doorgegeven.
Bungalow Specials gaven aan dat ik niet een weekend kon reserveren maar een extra dag moest reserveren/betalen. (Als ik een dag extra wilde reserveren kreeg ik tot mijn verbazing meerdere keuzes, ook in het weekend dat ik wilde reserveren) Ik vond dit niet kloppen en gaf aan dat ik niet een dag extra wilde reserveren i.v.m. mijn werk. Antwoord Bungelow Specials: Tja, dan kunnen ze mij niet verder helpen, het was het beleid van Center Parcs, daar konden zij ook niets aan doen.
• Contact opgenomen met Center Parcs; de medewerker van klantenservice vond het heel vervelend, 2 dagen reserveren kon wel degelijk, en…. zij ging mij helpen. Ze heeft al mijn gegevens bij haar leidinggevende neergelegd en die zou het verder oppakken, alles rechtzetten en mij terugbellen. Toen ik na 2 dagen niets had gehoord heb ik de klantenservice opnieuw gebeld. Ik kreeg een bandje met de mededeling dat de telefonische ingang van Center Parcs i.v.m. corona was gesloten.
• Weer naar Bungalow Specials gebeld, die gaf aan dat ik maar moest wachten tot de telefonische klantenservice van Center Parcs weer open was. Ik kon tussentijds proberen een weekend te reserveren anders kreeg ik einde van het jaar mijn geld terug.
• Omdat er een 2e corona golf is gekomen en ik geen andere geschikte datum in 2020 kon vinden heb ik besloten tot het einde van het jaar te wachten en dan mijn geld terugvragen zodat ik rechtstreeks bij Center Parcs kon reserveren. Meteen begin 2021 via mail aan Bungalow Specials de vraag gesteld mijn geld terug te storten omdat het jaar om was en ik niets had gereserveerd.

Het betreft reservering SM3458HD6142 (Zie bevestiging in bijlage)

Tot mijn verbazing krijg ik te horen om wederom contact met Center Parcs contact op te nemen omdat de betaling van het verblijf door Center Parcs is afgehandeld.
Dit kan toch niet!

Wanneer Center Parcs mijn klacht serieus oppakt of überhaupt op mijn klacht reageert. Mij benadert met een gepaste oplossing. Dit hoeft geen terugbetaling te zijn, kan ook een vervangend weekend zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Just Els