Klacht: Geannuleerd en nog geen geld terug

op 01 augustus 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dagtrip Disney geboekt. Werd 12 uur voor ons vertrek via een sms geannuleerd zonder reden helemaal niets. Ik had die week ervoor geboekt. Een dag na de boeking werd deze al geannuleerd. Dus zij wisten het al veel eerder maar geven dit niet gelijk door. Eerst geld innen en dan annuleren. Nu zeggen zij steeds geld wordt terug gestort. Nu heb ik daar nog helemaal niets van teruggezien. Allerlei verhalen aangehoord wat er aan de hand is en blablablabla. I don’t care!! Ik wil gewoon mijn geld terug!!

Dit was de eerste en gelijk de laatste keer dat ik hier geboekt heb. Dus mensen boek nooit bij dit bedrijf. Ook niet als ze worden overgenomen wat 1 van hun verhalen was.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paulien Koopman