Klacht: geadresseerde zegt geen betaling te hebben ontvangen

op 20 juni 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 5 mei heb ik betaald via world-pay € 95,47 aan voor Safecart .com Reimgefix ?855-432-0-000170Revenuewire LTD

naar NL 59ABNA 0626226163
heb echter nooit inloggegevens gekregen en ontvanger beweert geen betaling te hebben ontvangen

Gewenste Oplossing:

Gezien de minder goede ervaring graag het geld terugboeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 20 juni 2016 om 08:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Heeft op 20 juni 2016 om 19:48 geantwoord

aan wie heb ik betaald want het betreffende bedrijf zegt geen betaling te hebben ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door renevucht