Klacht: Geadresseerde niet thuis???

op 02 juli 2012 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen vrijdag (29-6-2012) zou mijn telefoon geleverd worden door Dynalogic in opdracht van Vodafone. Het tijdsbestek was tussen 17.00 en 21.00 uur. Om 18.00 uur werd ik gebeld dat mijn telefoon niet geleverd kon worden vanwege een defect aan een scankoffer. Oké, dat kan gebeuren. Nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag (maandag 2-7-2012) tussen 17.00 en 21.00 uur.
Vanaf vanaf 17.00 uur tot nu (ongeveer 20.45 uur) waren wij constant thuis. Maar aangezien ik even gegoogeld had op klachten voor Dynalogic was ik al enigzins voorbereid.
Om 18.00 uur kreeg ik een sms dat mijn telefoon rond 18.45 uur geleverd zou worden. Ik keek er naar uit!
Toen er om 19.15 uur nog niemand was geweest besloot ik maar eens op de Track en Trace te kijken. En wat schetst mijn verbazing… Volgens de koerier van Dynalogic was hij langs geweest en was er niemand thuis… WTF!!! Op het tijdstip dat deze koerier beweerde aan de deur te zijn geweest zaten wij zelfs in de voortuin. En we kunnen met zekerheid zeggen dat we niemand gezien hebben aan onze voordeur.

Half uur aan de telefoon gehangen met Dynalgic en op dit tijdstip zit de koerier dus al gewoon THUIS!!! Terwijl er toch echt een tijdsvak van 17.00 tot 21.00 uur is vind ik dat bewonderenswaardig om 20.45 uur terwijl ik nog geen telefoon heb…

Wat een flutbedrijf en wat een slechte service van Vodafone. Ik kan het iedereen AFraden!

Ik ben benieuwd of mijn telefoon morgen wel geleverd wordt of dat ik weer niet thuis ben…

Mijn telefoon vandaag nog geleverd!

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

4 jaren geleden - Om uw klacht te kunnen beoordelen ontvangen wij graag de volgende informatie van u: - Naam - Postcode - Woonplaats - Ordernummer

Dynalogic

Heeft op 18 maart 2013 om 16:46 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw orde niet kunnen achterhalen daar wij de nodige informatie niet hebben ontvangen. Wij kunnen deze situatie dan ook niet verder beoordelen.

Dynalogic B.V.

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dynalogic beoordeeld.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jongencool