Mijn Klacht:
Dit is mijn 2e keer een klacht over dhl! Een bestelling gedaan, zou vandaag bezorgd worden via DHL. Aangegeven via de site waar ik bestelde.. tussen 11 en 18.00. Om 18.00 nog steeds niks ontvangen. Heel de dag ben ik thuis geweest!! Kijk net via track en trace.. staat er; geadresseerde was niet thuis…. ook geen briefje in de brievenbus… nou ik was de hele dag thuis!!!!
Gewenste Oplossing:
Dat mijn pakket gewoon bezorgd wordt en als je t adres niet kunt vinden zeg dan niet dat ik er niet ben :s. Dus snel bezorgen!( En anders bij de buren afleveren met briefje)

