Klacht: geadresseerde niet thuis??? nou echt wel!!!

sandra89 op 12 november 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
āœ… Klacht opgelost op 12 november 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste Sandra, Heel vervelend om te lezen dat u niets heeft ontvangen, terwijl u wel thuis was. Ik begrijp dat dit frustrerend is. Ik heb direct intern melding gemaakt van uw klacht. Een van mijn collega’s zal uitzoeken wat er...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 12 november 2014

Een klant heeft herhaaldelijk geklaagd over DHL vanwege een mislukte levering. Ondanks dat de klant de hele dag thuis was, ontving hij een melding dat de geadresseerde niet thuis was, zonder enige notificatie in de brievenbus. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Dit is mijn 2e keer een klacht over dhl! Een bestelling gedaan, zou vandaag bezorgd worden via DHL. Aangegeven via de site waar ik bestelde.. tussen 11 en 18.00. Om 18.00 nog steeds niks ontvangen. Heel de dag ben ik thuis geweest!! Kijk net via track en trace.. staat er; geadresseerde was niet thuis…. ook geen briefje in de brievenbus… nou ik was de hele dag thuis!!!!

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakket gewoon bezorgd wordt en als je t adres niet kunt vinden zeg dan niet dat ik er niet ben :s. Dus snel bezorgen!( En anders bij de buren afleveren met briefje)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 november 2014 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sandra,

Heel vervelend om te lezen dat u niets heeft ontvangen, terwijl u wel thuis was. Ik begrijp dat dit frustrerend is. Ik heb direct intern melding gemaakt van uw klacht. Een van mijn collega’s zal uitzoeken wat er is gebeurd en het met de bezorger bespreken.

Vandaag komen we tussen 11:00u-15:00u alsnog bij u langs. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM