Klacht: geachte heer, mevrouw

op 26 januari 2014 over Aegon in de categorie Verzekering

Ik weet dat u het persoonlijk ook niet kunt helpen maar ik ben op 03-04-2000 met een door jullie aangeboden product gestart en wel het beroemde sprintplan met nummer 0283469994.
Dit is zoals we allemaal weten een groot probleem gebleken voor beide partijen maar ik vind dat U als verstrekker geen misleidende communicatie moet geven.
In dit sprintplan heb ik 17016,76 euro ingelegd met een mooi verwacht rendement maar helaas bleek alles te mooi voor woorden en was ik mijn inleg ook nog eens kwijt.
Naar aanleiding van een tip van een collega waar jullie het wel netjes voor afgehandeld hebben stuur ik dit verzoek om ook mijn claim af te handelen.
Ik denk erover om het uit handen te geven maar wil jullie graag eerst de gelegenheid geven om dit in goed overleg op te lossen.
Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Graag zou ik mijn ingelegde bedrag terug ontvangen op rekening 129413437 ten name van JMMP van den Hanenberg

Mijn huidige mening over Aegon is niet al te best zoals U wel zult begrijpen dus ik hoop dat ik na afwikkeling alle sterretjes voor U kan invullen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Beste meneer Van den Hanenberg, Ik heb uw klacht doorgezet naar de betreffende afdeling. Zij zullen binnen 10 werkdagen op uw klacht reageren. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Boukje Aegon Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 04 februari 2014 om 10:01 geantwoord

Beste meneer Van den Hanenberg,

Op 30 januari is er een brief naar u uitgegaan, waarin de achterliggende afdeling tekst en uitleg geeft. Deze brief zal een dezer dagen bij u op de mat vallen.
Ik handel hiermee uw klacht af.

Vriendelijke groet,
Mirte