Klacht: Geachte Dames Heren

op 14 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wil een klacht indienen over een chauffeur van Uw organisatie.Heden de 14-07-2012 tussen 12.15uur/12.20uur stond een chauffeur van Uw dienst met auto kenteken IV-FD 44 midden op straat Schuttestraat Brunssum,na een paar minuten gewacht te hebben heb ik geclacsoneerd met het verzoek zijn auto aan de kant te zetten, wat van zijn zijde een hoop agressie tegen mij opleverde,de bewoners waar hij zijn pakket moest afleveren waren niet thuis,doodgemoedereerd loopt hij naar de overkant om het pakket af te geven .Bij deze bewoners duurde het ook voor er iemand achterom kwam gelopen waarna hij zijn produktkonafleveren .Aan beide zijde was parkeergelegenheid maar uw chauffeur verkoos het om midden op de weg te gaan staan en zo het verkeer in dit geval ik ophield.Ik vind dit onbehoorlijk gedrag naar de gebruikers van de weg toe, als er geen ruimte was geweest had ik het kunnen begrijpen maar twee lege parkeerplaatsen om zijn auto te parkeren, en dan ook nog zijn reactie naar mij toe,dat vind ik behoord niet te gebeuren!!!!! Vertrouwende U en mij hiermede van dienst te zijn Mevr.EJ Damen Brunssum

Als deze persoon hier op aangesproken word.En een excuus zou op zijn plaats zijn

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door lies.damen