Klacht: Geachte

op 11 januari 2014 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag de ganse dag geprobeerd om me voor jullie club card te activeren zonder resultaat, indien ik de klachten bekijk stel ik vast dat de meeste mensen er dezelfde problemen mee hebben, dit schept geen vertrouwen

Gewenste Oplossing:

Registratie

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 21 januari 2014 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw,

U heeft reeds een reactie mogen ontvangen.

Corendon webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Swat