Klacht: wanorde adminstraief verwerken kwijtschelding

op 01 februari 2018 over GBLT in de categorie Belastingdiensten

Elk jaar hetzelfde liedje.
Je vraagt kwijtschelding aan en stuurt alles op wat ze hebben willen.
Dan krijg je bericht op afgewezen omdat ze niet alles binnen hebben of niets hebben ontvangen.
Deze mensen willen de mensen niet helpen die recht hebben op kwijtschelding maar willen de mensen alleen maar in de ellende brengen samen met Channock Chase.
Vriendelijk zijn ze aan de telefoon maar administratief is het een zooitje.
Ook op de manier hoe ze spreken over gemeentes is ernstig want immers ze zeggen gewoon daar hebben we niks mee te maken.
Bijstandsuitkering is vervelend maar dat houd niet in dat je kwijtschelding krijgt mits je in de schuldsanering zit of op een andere manier aangesproken word.
Helaas maken ze enorm veel onderscheid want mijn buren hebben het financieel breder dan wij op bijstandsniveau en zij krijgen het wel
Misschien ligt het aan onze naam die makkelijk in de mond legt ik weet het niet maar klopt van geen kanten

Dat GBLT eens de moeite neemt om kwijtscheldingen van burgers zelf na te kijken en niet afwijzen of met smoesjes komen.
Ook moeten ze iedereen als gelijken behandelen want als de ene met een bijstandsuitkering het krijgt waarom de ander niet.
Ook zou het fijn zijn als ze samen zouden werken met de gemeentes wat blijkbaar werken ze niet samen met de gemeente Almere

Alle klachten die gemeld zijn door dijkmeijer