Mijn Klacht:
Heb bij hun een tweetal tickets besteld om naar balie te gaan. Hierbij was er een letter van mijn achternaam niet meegekomen. Dus verzoek gedaan om dat ze wijzigen. Krijg je eerst te horen dat dat geld kost ( service 0). Dus ik betaal 105 euro voor die ene letterwijziging. Krijg ik weer een mail of ik even 905,- euro extra wil betalen. Hierop gevraagd waarom het zo duur was. Kreeg te horen dat de luchtvaartmaatschappij dit vraagt. Hierop luchtvaartmaatschappij gebeld en die zijden dat ze het voor 105 al hadden moeten wijzigen. Hierop heeft luchtvaartmaatschappij contact gezocht met gate1 om te vragen waarom het niet gewijzigd was. Kreeg ik daarna een mail dat gate1 de boeking kon annuleren voor 95 euro en voor 950 een nieuw ticket kon krijgen. Hierop met luchtvaartmaatschappij contact gezocht alwaar zij voor 135 euro naam wijzigde en ticket op hun naam overnamen en het goed oploste voor mij. NOOIT MEER GATE 1. Laat je niet misleiden want bij een foutje zijn ze zeer slecht te bereiken en bedonderen ze je bij het leven.
Gewenste Oplossing:
Terugbetaling van de 105 euro wijzigingskosten welke ik betaald heb.
