Mijn Klacht:
Wij boekten via gate1 een trip naar Izmir. Ze boden ons een heenvlucht aan via Corendon en een terugvlucht aan via sunexpress op de dagen en tijden die we graag wilden. Nadat we geboekt hadden werd door gate1 de heenvlucht geannuleerd en gaven ze aan dat de terugvlucht niet geannuleerd werd omdat het via een andere maatschappij was. We hebben toen 1/3 van het bedrag terug gekregen. We hebben toen direct via corendon dezelfde heenvlucht wel kunnen boeken voor een hoger bedrag. Nu zijn wel op zoek naar onze terugtickets. Die we niet hebben ontvangen van gate1, hun FAQ helpt ons niet verder, de tickets staan niet in de portal mijntix. Gate1 is op geen enkele manier te bereiken en tickets in hun klantenservice systeem wordt direct automatisch afgesloten. Geen enkel nummer werkt en we krijgen niemand aan de telefoon, dus we kunnen onze klacht niet eens melden bij Gate1
Gewenste Oplossing:
Bevestiging dat we onze tickets hebben voor de terugvlucht waar we voor betaald hebben
