Klacht: Malafide bedrijf

Gerda Jacoba Adriaanse op 10 mei 2024 over Gate1.nl in de categorie Online Vliegtickets

Door nare omstandigheden moest ik de door mij geboekte vlucht naar Vancouver annuleren. Ik zou mijn echtgenoot vergezellen op zijn zakenreis. Ruim voor de vlucht, zeker 5 weken, hebben wij geprobeerd contact te leggen met Gate 1/tix via diverse mails en telefoontjes. Op de mails is nooit gereageerd en telefonisch zijn ze niet bereikbaar! Onze verzekeringsmaatschappij vroeg om een verklaring van de geannuleerde vlucht maar die kan ik dus niet overleggen.! Wat een schandalig bedrijf om zo met klanten om te gaan. Het kost mij een paar duizend euro en gezien de omstandigheden waarvoor ik moest annuleren kan ik alleen maar adviseren ga nooit maar dan ook nooit in zee met dit bedrijf!!!!

Wanneer men een verklaring van de annulering kan overleggen waardoor ik enigszins compensatie kan krijgen via mijn verzekeraar. En….dat men met mij contact zoekt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Gate1.nl
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gate1.nl

Reactie van de melder van de klacht Gerda Jacoba Adriaanse

1 maand geleden - Malafide bedrijf!!!! Boek nooit bij dit bedrijf want het heeft mij pasr duizend euro gekost.

Reactie van de melder van de klacht Gerda Jacoba Adriaanse

1 maand geleden - Boek nooit bij hen!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gate1.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerda Jacoba Adriaanse