Klacht: Gat in bank

op 28 september 2017 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Ik heb een bank gekocht bij Sanders meubelstad
Hij wordt thuis geleverd en in elkaar gezet dus geen tijd gehad om de losse delen apart te controleren want de mannen hadden haast vervolgens gingen we de bank tussen de naden stofzuigen en komen we er achter dat de er een gat in de hoek element zit geen probleem denken we want we hebben garantie maar nee nadat er 2 x een service monteur is geweest en die met naald en draad aan kwam zetten en gat maar dicht heb gemaakt met draad dat was in hun ogen de beste oplossing nou kregen we daar 2 optie s bij of een waardebon 75 eu voor als troostprijs of een nieuwe hoek element met kleur verschil nou dat zijn wel de beste 2 oplossingen nu maar rechtsbijstand inschakelen en kijken of ik een hele nieuwe bank krijg in de zelfde kleur of gewoon volledig me geld terug en dan koop ik ergens anders wel een nieuwe bank
De garantie die ze geven zijn dus alleen maar verkoop praatjes geweest

Nieuwe bank in kleur of volledig me geld terug en niet 50 procent

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 04 oktober 2017 om 17:24 geantwoord

Beste meneer Domenie,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw order erbij gezocht en zie dat er inderdaad een schade bleek te zijn, ontstaan door transport. Ontzettend vervelend en dit heeft een externe servicedienst voor u hersteld.
Aangezien de schade hersteld kon worden, zullen we de bank inderdaad niet omruilen. Mocht echter blijken dat het herstel niet goed is uitgevoerd zullen we uiteraard opnieuw naar een gepaste oplossing zoeken.

Sophie
webcare Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door Garantie ver te zoeken