Klacht: Geen uitbetaling door flexmoeders, viaviela en curator Nils Reerink

op 03 oktober 2012 over Gastouderbureaus in de categorie Zorginstellingen

Zoals de meeste weten is gastouderbureau flexmoeders/mr nosey failliet gegaan, deze mededeling kregen wij op maandag 6 juli 2012 om 18.00 uur via mail.
De hele maand zijn alle gastouders en gastaanvragers in on zekerheid gehouden en kregen gewoon nergens antwoord op.
Eind juli kregen we bericht dat de gastaanvrager de betaalden uren van juli over moest maken voor 16 augustus naar viaviela en dan zou het onder toezicht van Nils Reerink van davidslaw worden overgeboekt op 21 augustus naar de gastouder.
Mooi dachten wij is het toch goed geregeld maar dit blijkt niet het geval.
Na 21 mails en drie telefoontjes naar viaviela en 10 berichten naar de curator en flexmoeders heb ik op 27 september nog steeds geen geld en blijven reacties op mijn mails uit.
Krijg ik eindelijk na een dreig mail dat ik er nu klaar mee ben en er werk van ga maken een reactie vrijdag 28 september word er in een keer een gedeelte van mijn geld gestord.
Ik zeg een gedeelte want Anne Karen Boiten van flexmoeders die ook nog steeds bericht stuurt met de gegevens van flexmoeders er bij wat op zich al raar is een mail dat de rest ingehouden is voor bureaukosten.
Bureaukosten waar ik dus niks mee te maken heb want ik ben gastouder en geen vraagouder en heb dus geen contract met hun voor bureau kosten.
Zij geeft aan dat de vraagouder geen bureau kosten heeft overgemaakt alleen de uren waar ik voor heb gewerkt.
Ja niet mijn probleem maar jullie probleem ik hoef niet achter jullie geld aan te zitten ik wil gewoon mijn geld waar ik recht op heb en ik weet niet eens zeker of het wel de waarheid is wat ze zegt want ik kan niet bij hun op de rekening kijken wat de vraagouder betaald heeft zelfde geld houden ze het gewoon dubbel in om gewoon nog wat extra te verdienen.
Ik wil gewoon mijn geld waar ik voor gewerkt heb.
En de bureaukosten moeten ze maar met de vraagouders uitzoeken niet met mij.

Dat het resterende bedrag van mijn loon word overgeboekt

Alle klachten die gemeld zijn door dedeetjes