Klacht: Garantie Toshiba laptop

op 01 oktober 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb 2 jaar geleden een toshiba laptop gekocht en nu waren er een paar toetsen kapot.
Ik heb mijn laptop naar de winkel gebracht om hem te laten maken, gelukkig net binnen de garantie.
Ze hebben hem dus terug gestuur naar Dynafix om er een nieuw toetsenbord in te laten steken (deze zou maximum 2 weken weg zijn).
Ik wacht nu al bijna 8 weken op mijn laptop, ze willen er ook niks over zeggen as we er naar bellen.
Ik heb mijn laptop nodig voor school maar kan deze dus niet gebruiken!
Vind Dynafix het normaal om mij zo lang te laten wachten?!?
Normaal zou ik nu een schadevergoeding moeten krijgen ofzo.
Ik vind het niet normaal dat mijn laptop al zo lang weg is en hoop dat het niet nog is zo lang duurt, 8 WEKEN?!?!?! ECHT NIET NORMAAL!!

Als mijn laptop terug is en ik een schadevergoeding krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Kunt u mij het IRMA-nummer sturen? dan kan ik met u meekijken. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:30 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door ZionVanb