Klacht: Garantie stofzuiger

op 17 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

In Januari 2016 heb ik gebruik gemaakt van een actie 2 plus 1gratis artikelen en daarboven op weekendkorting van 15% in filiaal de Stede in Den Haag.
Sinds kort zuigt stofzuiger heel zacht( de goedkoopste artikel) met garantie, zoals ik het duidelijk naar gevraagd had.
Nu is de filliaal in weg uit de Stede en heb ik maar gebeld met filiaal weimarstraat en het verhaal uitgelegd en ik kon langs komen met bon en stofzuiger.
Donderdag 15 september ga ik langs, Mevrouw voert gegevens in en er komt uit dat ik geen garantie krijg omdat arikelen niet meer leverbaar is althans die type. En ik mag een ander uitzoeken. Ik zoek een 1 uit met dezelfde merk en bedrag die 5euro duurder is dan wat ik had. oude 44.95 en nieuwe 49.95 en natuurlijk de verschil wil ik bijbetalen.
Kom ik aan de kassa en mevrouw zegt dat ik een korting krijg van 26.30euro dat heeft het systeem van de kassa uitgerekend leg ze uit.
en moet de verschil bijbetalen, waar ik tottaal niet mee eens was.
Dan klopt de actie niet meer in van de derde arikel gratis!!! en om die actie kocht ik dus 3 arikelen, anders niets.
Medewerkster haalt de chef erbij en die legt mij uit dat het terugbrengen/ repareren nog meer gaat kosten dan de stofzuiger zelf en ik antwoord van…ik heb garantie en daar wil ik gebruik van maken.
Chef raakt een beetje geirriteerd. En zegt ik geef u korting op nieuwe artikel 35% of tegoedbon van 26.30 euro. Ik wil niks maar alleen een stofzuiger die het doet punt uit. Ik kan niet zonder stofzuigen namelijk 4 kinderen thuis, die behoorlijk kunnen kruimelen.,..ik raak ook geiirrteerd. En meneer zegt dit is het meer kan ik u niet bieden. Ik zei ook tegen hem dan breng ik ipv gratis artikel nu geld in het laadje. Waarop hij tegen me zei,,,dan heeft u niet goed geleerd hoofdrekenen iets in die fiets…ik voelde me beledigd en zei dat ik later terug zou komen.
Thuis belde ik filaal dierselaan op met klacht. Hij verteld dat ik gewoon een nieuwe stofzuiger moet krijgen hetzelfde of soorgelijke, want ik heb gewoon garantie.
terug naar weimarstraat met mijn moeder en chef geeft weer aan dat ik niet kan hoofdrekenen en verder niks kan betekenen voor ons op een heel onvriedelijke gemene blik naar mij , het viel mijn moeder ook op.
Teleurgesteld, geirriteerd met hierover gaan we nog een klacht tegen doen, zei ik. Brutaal zei meneer dat ik het zeker moest doen jaah.

Ik wil gewoon een stofzuiger die het doet, ik heb gebruik gemaakt van een actie. die wil ik ook zo bliljven hebben en niet meer bijleggen op welke manier dan ook. Het bedrag dat ik kan missen is 5euro.
Anders breng ik alle arikelen terug en wil ik aankoop bedrag terug 89.21 ongeveer.
dan hebben de beide partijen geen probleem. En de chef moet worden aangesproken over zijn woorden naar mij toe. Ik voel me gediscimineerd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 22 september 2016 om 17:24 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend om te lezen dat u met zo een slecht gevoel de winkel bent uitgelopen. Een bezoek aan de Blokker hoort altijd juist een prettige ervaring te zijn. Dat u zich zo naar behandeld voelt mag nooit gebeuren. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan. Naar aanleiding van uw bericht heb ik contact opgenomen met de winkel. Zij geven aan dat u van hen een tegoedbon heeft gekregen ter waarde van uw aankoop. Dit omdat zei u niet dezelfde stofzuiger konden meegeven. U bent het hier overduidelijk niet mee eens. Om voor u te kijken wat ik hier an kan doen ontvang ik graag van u de aankoopbon van de stofzuiger. In de bijlages die u heeft gestuurd zie ik een aankoop uit januari met de 2+1 gratis actie plus de 15% korting, hier staat de stofzuiger alleen niet op. Op de tweede bon staat het retournemen van de stofzuiger door de winkel. Zou u de kassabon van de aankoop van de stofzuiger willen toesturen naar info@blokker.nl? Graag onder vermelding van contactnr 1215400. Ter attentie van ondergetekende mag overigens ook.

Alvast bedankt!

Saskia