Klacht: Garantie pelgrim apparatuur

op 28 juni 2017 over Tulp Keukens in de categorie Keukenleveranciers

We hebben 7 jaar geleden een keuken via Tulp gekocht. We hebben daarbij gebruik gemaakt van de extra garantie bij 4 apparaten van Pelgrim van 8 jaar.
Nu is na 7 jaar onze combi oven kapot en het onderdeel was niet meer leverbaar. Nu zeggen ze dat die oven een levensduur van 10 jaar heeft en dat we 30% korting krijgen op een nieuwe van ruim €1.000. Volgens mij zijn ze wettelijk al verplicht om dit aan te bieden, wat hebben we nu aan de garantie??? Zowel Tulp als pelgrim stellen zich op dit standpunt. Volgens consuwijzer hoef ik hier geen genoegen mee te nemen, en moet ik een brief schrijven naar Tulp Keukens. Maar daar moet ik dan een minimale reactietermijn van 2 weken inzetten etc etc. Ik had al ruim 2 weken geen oven en kan nu eenmaal niet een paar maanden wachten, dus nu de oven maar gewoon besteld. Hele slechte service!!

Als ze me een beter aanbod zouden doen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tulp Keukens over deze klacht.

Bericht van Tulp Keukens

1 maand geleden - Beste mevrouw, Wij begrijpen dat deze situatie vervelend is en hebben daarom uw klacht nogmaals doorgestuurd naar de manager van de klantenservice om u hierover te (laten) bellen. Met vriendelijke groet, Pim - Webcare Tulp Keukens

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Tulp Keukens in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tulp Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tulp Keukens

Heeft op 29 juni 2017 om 17:11 geantwoord

Beste mevrouw,

Wij hebben begrepen dat u inmiddels met onze klantenservice contact heeft gehad. Hierbij zijn de voorwaarden betreffende de garantie, reparatie en omruiling van apparaten nogmaals met u doorgesproken.

Mochten er desondanks nog vragen vanuit uw kant zijn neemt u dan svp contact op met onze klantenservice.

Pim - Webcare Tulp Keukens

Heeft op 29 juni 2017 om 18:07 geantwoord

Ze blijven bij hun mening, en wij ook.

Alle klachten die gemeld zijn door Lieke46