Klacht: garantie op reparatie

op 03 oktober 2016 over Peugeot in de categorie Automerken

Tijdens mijn vakantie heb ik in Italie een defecte dieselverstuiver laten vervangen. Kosten 865 euro.Thuis gekomen bel ik Peugeot Utrecht of ik de auto moet laten nakijken omdat er mogelijk ook met d andere verstuivers wat kan zijn. Nee hoor niet nodig een tweede verstuiver defect komt eigenlijk nooit voor!
Twee dagen later volgt na starten een luid hamerend geluid. Peugeot gebeld. Nee ze kunnen we niet thuis helpen tenzij ik lid wordt van de Peugeot assistenance. Er blijkt een bevestiging van een andere dan de gerepareerde verstuiver defect. Kosten 365 euro. Ik stel dat ik dat niet wil betalen. De medewerker van Nefkens Utrecht zal zijn best doen het bedrag bij Peugeot NL te claimen.
Drie dagen later op vrijdag kan ik de auto ophalen. Ik krijg hem niet mee de motor loopt niet goed. Weer een weekend zonder auto. De maandag daarop blijkt nog een bevestiging van inmiddels de derde verstuiver kapot. Peugeot stelt voor de bevestiging van de derde en vierde verstuiver te vervangen voor 78 euro, alleen de materiaal kosten.
Ik ga tandenknarsend akkoord en meld dat ik een klacht zal indienen.
Het kan geen toeval zijn dat direct na de reparatie twee verstuivers defect gaan

Niet betalen reparaties in Nederland.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peugeot

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peugeot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door diederik verheul