Klacht: Garantie op Iphone 7

op 02 oktober 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Drie maanden geleden een nieuwe Iphone 7 gekocht en altijd in hoes bewaard. Telefoon liep wel eens vast en de volumeknop deed het niet naar behoren wat voor mij reden was om Apple Store in Amsterdam op te zoeken. Sommige problemen zijn verholpen en hadden te maken met hardware.

Alleen het grootste probleem en dat is het volume als ik bel of gebeld word is gewoon minimaal. Ik versta mensen amper. Medewerker gaf aan dit kwam omdat er veel stof zou zitten achter de speakers en dat dit me 170,– ging kosten. Ik heb mijn telefoon 3 maanden, werk op kantoor en kom nooit in aanmerking met zoveel stof waardoor mijn telefoon niet meer naar behoren zou functioneren. Wilde een leidinggevende hierover spreken omdat ik nog een garantie heb maar kreeg de andere medewerker die t zelfde vertelde. Ook kon ik via hun webpagina nergens de mogelijkheid vinden om een klacht in te dienen.

Als mijn telefoon wat drie maanden geleden is gekocht nu al via de speakers naast de camera vol zou zitten met stof. Dat verhaal gaat er bij mij niet in. Ik wil dit kosteloos opgelost hebben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zerda Sahin