Klacht: Garantie maar stiekum toch niet

op 18 augustus 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een badmeubel waar 10 jaar garantie op zit. Het ding verkleurt en het laminaat laat los na 7 jaar. Ik heb gebeld met de klantenservice en zij verzekerden dat ik hem weer kon inleveren maar. Ik had geen bon meer maar wel een afschrijving van mijn bank. Toen ik in de winkel stond met het ding, werd het geweigerd omdat ik geen bon had! Ikea is niet schriftelijk bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn badmeubel kan omruilen of er schriftelijk contact kan zijn zodat ik eea in de winkel op schrift kan aantonen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dilansan