Klacht: garantie maar geen service

op 28 juli 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Keuken staat blank omdat de gekochte wasmachine met garantie tot 2019 al zijn water eruit gooit via het doseerbakje. Maandag telefonisch gemeld bij wehkamp, ze kan mij niet helpen moet een reparatieverzoek indienen via de website (hoezo kun je me niet helpen). Via de toegestuurde link het vragenformulier doorlopen (moest aankoopbon downloaden pfff niet te vinden dan maar foto gemaakt gedownload en toegepast, einde vragenlijst vragen ze om bewijs van garantie dus opnieuw alles doorlopen. Bevestiging van ontvangst. Binnen 48 uur hoor je meer. (ja punt hoor niks meer) Via facebook krijg ik wel reactie, huh das raar ze gaan kijken wat ze kunnen doen. Woensdag mail van LG, veel te kleine letters en geen telefoonnr erbij. Bij het beantwoorden is de mail beter te lezen, jammer geen telefoonnr. Stuur het type en serienr toe waar zij naar vragen. Vandaag opnieuw contact met wehkamp hallo is daar iemand die mij kan helpen, wasbundel loopt enorm op heb een gezin. Reactie, hier is het telefoonnr van LG bel ze maar (wie ik). Gebeld met LG alles uitgelegd: slecht te lezen mail maar beantwoord met type en serienr, wil hulp. Heeft u een reply gestuurd op de mail vraagt de jongen aan de telefoon? Ja zeg ik moest toch beantwoorden met type en serie nr. Jongen, “ja dan komt ie via de andere website binnen en krijgt u nu met 2 werkdagen antwoord. Hallllooooo

Wil gewoon mijn wasmachine kunnen gebruiken, daar waar ik hem voor gekocht heb.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 28 juli 2016 om 11:35 geantwoord

Beste mevrouw Eleveld

Wat vervelend dat uw wasmachine kapot is en dat er nog steeds geen afspraak met LG is om naar uw wasmachine te kijken. Ik heb uw situatie doorgespeeld om ervoor te zorgen dat LG zo spoedig mogelijk contact op zal nemen om een afspraak aan huis te maken.

Webcare team Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Debby Eleveld