Klacht: Garantie komt niet overeen met leverancier ring

op 28 september 2017 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

Hallo,
Ik heb 25-12-2016 een hele mooie ring gekregen van het merk TiSento van mijn vriend. Deze ring draag ik elke dag met veel liefde en plezier. Nu kwam ik van de week erachter dat ik een steentje mis uit de ring, mij suf gezocht of ik het nog ergens kon vinden maar helaas. Ik ga naar de siebel juweliers in Amersfoort om te informeren hoe de garantie is, om zoiets te kunnen laten repareren. Ik sta met stomheid geslagen in de winkel als ik hoor dat ik mijn ring minimaal 12 weken kwijt ben om er een nieuw steentje in te laten plaatsen!!! Ik ben zelf werkzaam in een winkel met dure producten en garanties en service maar dit hoef ik niet te melden bij mijn klanten. Ik verlaat de winkel en nog steeds een beetje verbaasd van het hele verhaal, Bel ik de volgende dag met TiSento zelf om eens te informeren. Die komt met een oplossing waar ik mij zeker in kan vinden, namelijk de kapotte ring inleveren en een nieuwe ontvangen. Siebel stuurt de kapotte ring alsnog op maar lost het verder op met TiSento. De medewerker van TiSento wilt voor mij contact opnemen met de winkel om op 1 lijn te komen en het voor mij op te lossen. Ik ontvang vandaag een belletje met de melding dat siebel dit niet wilt en eerst zelf wil beoordelen of dit garantie is en het dan pas willen opsturen naar TiSento, waardoor ik uiteindelijk de ring toch MINIMAAL 12 weken kwijt ben.
Ik ben het er niet mee eens dat ik als klant de dupe ben van het feit dat de winkel en leverancier niet op 1 lijn liggen. De leverancier wil het voor mij oplossen ( zij leveren tenslotte een product ) maar de winkel niet.
Graag wil ik tot een oplossing komen waar ik wel mijn ring snel gemaakt en terug heb.

Omruilen ring of snelle reparatie.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siebel juweliers over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door LauravRaaf