Klacht: garantie

op 21 juni 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Relaxfauteuil Hukla gekocht in oktober 2011 (aankoopbedrag € 1.999,00 + € 45,00 gouden garantieplan) met dien verstande dat je 5 jaar totale garantie krijgt (of te wel CBW garantie).

1. Linker leuning zat los en viel er spontaan af, bleek afgeknapt te zijn bij de lasnaad. Bericht van klantenservice » valt niet onder garantie, hoeveel telefoontjes, foto’s of mailtjes je er ook achter aan stuurt.

2. Kattekrassen (onvrijwillig veroorzaakt) op zitting » wordt 1-malig gerepareerd binnen 5 jaar na aankoop » valt niet onder deze garantie wordt er door de klantenservice verteld, omdat dit door een kat veroorzaakt is, is dit geen ongelukje.

Als de zitting alsnog aangepakt wordt zoals volgens ons toch duidelijk omschreven is in het gouden garantieplan.

Dat de linker leuning alsnog door hun wordt gerepareerd, zoals je verwachten kan van een totale garantie.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kramer59