Klacht: Garantie

op 25 oktober 2015 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Wij hebben vorig jaar een stofzuiger gekocht nu is deze er ineens mee opgehouden en zijn we vandaag terug gegaan naar de winkel waar we te horen kregen dat hij op word gestuurd voor reparatie wat wel 4/6 weken kan duren.
Nu zijn wij ondanks onze stofzuiger in de garantie valt genoodzaakt een nieuwe stofzuiger te kopen tot onze oude of gemaakt word of we bericht krijgen dat hij niet meer te maken valt. Ik vind dit absoluut belachelijk voor woorden dat we nu 4-6 weken zonder stofzuiger zitten.

We direct ons geld terug krijgen om een nieuwe van dat geld te kopen!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 26 oktober 2015 om 16:45 geantwoord

Beste mevrouw Eerenberg,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij begrijpen dat het vervelend is dat uw stofzuiger opgestuurd moet worden.

Het proces kan een tijd in beslag nemen. Dit is vanwege het innemen van de stofzuiger, versturen naar de reparateur, reparatie en terugsturen.

De vracht wordt één keer per week afgeleverd en weggebracht. Dit geldt tevens voor het terugbrengen van de stofzuiger. Om deze reden wordt de daadwerkelijke tijd dat u de stofzuiger kwijt bent wat groter. Echter heeft ervaring geleerd dat u de stofzuiger minder lang kwijt bent.

U kunt helaas geen geld terugkrijgen, uw product valt namelijk onder garantietermijn. Alleen als u binnen 30 dagen het product heeft gekocht, ongeopend, ongebruikt terugbrengt, kunt u het aankoopbedrag terugkrijgen.

Onze excuses voor het ondervonden ongemak.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Blokker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sahvanna