Klacht: Gapende airfryer la.

op 12 september 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Airfryer opgestuurd wegens brokkelige rand boven lade. Oorzaak scheve lade waardoor hete lucht langs behuizing naar buiten komt. Retour met nieuwe behuizing maar nog steeds scheve lade. Direct weer contact opgenomen met Philips en foto opgestuurd. Toch gaan gebruiken. Na paar keer begint rand weer brokkelig te worden. Weer opsturen! Retour ontvangen met vermelding dat er niets aan de hand is?!

Gewenste Oplossing:

Als de la netjes sluit en er geen hete lucht langs de behuizing naar buiten kan stromen zodat deze weer brokkelig gaat worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door M. R.