Klacht: Ga van 20 euro naar 35 euro

op 04 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb een mobiel abonnement bij Tele2 heb in 2014 een nieuwe iPhone 5s contract af gesloten heb toen 362 euro bij betaald op een abonnement van 2 jaar die dan in 2015 zou in gaan en duurt tot augustus 2017 het bedrag dat ik daarvoor elke maand moet betalen is 20 euro,500 Gb en 200 belminuten.
Nu was het deze maand geen 20 euro maar 35 euro wat ik moet betalen en mijn bundel was niet op.Tele2 daar 2 x over op gebeld ik moest maar een vergoedingsformulier in sturen maar daar ook niets over gehoord.
Heb een email gestuurd waarom ik 35 euro moet betalen?aan de telefoon werd gezegd dat er 15 euro korting op zat en dat die was afgelopen,daar is toen niets van verteld bij het afsluiten.wat kan ik hier aan doen?moet ik dit een jaar lang betalen die 15 euro extra?ben het daar niet mee eens ben al 16 jaar abonnee maar dit nog nooit mee gemaakt.

Ik ben tevreden als Tele2 contact met mijn neemt en uitleg geeft over deze zaak.
Anders is dit het laatste jaar dat ik abonnee blijf ik maak nooit mijn internet en bel minuten op daar verdienen ze ook nog aan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nico Stooter