Ik wil een bestelling retourneren maar Furnpact onderneemt geen actie om het product op te komen halen ondanks dat ik betaald heb voor het retourneren en de aanvraag conform (de omslachtige werkwijze) heb uitgevoerd. Ik krijg alleen maar rare vragen... Lees meer

In mei fauteuil gekocht en september gemeld dat er een veer is losgeschoten. Dit is zichtbaar omdat de veer dwars door de tijk is gegaan. Veer is bevestigd met een plastic clip welke afgebroken lijkt. Stoel is nauwelijks op gezeten gezien... Lees meer

Ik had 1 stoel besteld en betaald.Nu heb ik 10 totaal andere stoelen gekregen. Geleverd in 4 grote dozen. Ik snap niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. wil ze graag retour sturen maar dat kost mij €12,50 per doos. En... Lees meer

Goede dag ,ik heb bij furnpact 3 schapenvachten besteld die wel van goede kwaliteit zijn maar 2 ervan passen niet bij mjn inrichting . Ik geef de retourmelding keurig aan via mail en betaal ervoor 12,50. Er wordt een datum... Lees meer

De aan mij geleverde lounge chair is scheef. Nadat ook bezoek dat opviel, heb ik besloten een klacht in te dienen. Lees meer
