Klacht: frutprijzen ipv geld

op 18 september 2017 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Ik probeer een klacht in te dienen maar om verder te gaan wordt iedere keer mijn verbinding verbroken of er is een storing zodat ik iedere keer opnieuw moet beginnen.
mijn klacht gaat over de frutprijzen die je krijgt ipv geldprijzen,men kan veel geld geven aan bekende Nederlanders op tv en reclame maken en zit dit ook als een vorm van misleidende reclame en geld aftroggelen van de deelnemer.
heb al eerder een klacht ingediend maar nog steeds geen antwoord inmiddels al weer 2 weken geleden.

Ik zal tevreden zijn als men eens een onderzoek ging starten naar de gaan van zaken van deze organisatie en vindt dat er meer openbaar moet worden gemaakt waar al het geld naar toe gaat.
Als deelnemer denken ik dat je meedoet voor de goeden doelen te steunen en niet de organisatie met een vet salaris, en dat het logisch is dat men als deelnemer meer gebaat is met geld dan de frutprijzen die ze weggeven

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rienvanpelt