Klacht: Fruit King rood fruit

op 26 juli 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

De kunststof flessen worden bol en staan flink onder spanning en als je open draait komt er een sissend geluid uit,en dan smaakt het anders dan normaal.

Dat dit kan geruild worden dat stel ik wel prijs.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 26 juli 2016 om 12:17 geantwoord

Bedankt dat u dit aan ons kenbaar heeft gemaakt. Ik vind het vervelend om te horen dat de kwaliteit van de Fruity King Roodfruit sap niet naar wens is en bied hier onze excuses voor aan. De kans is groot dat dit door het warme weer van de afgelopen dagen komt, maar graag zou ik dit door de leverancier willen laten onderzoeken. Heeft u voor mij de houdbaarheidsdatum en de productiedatum nog? Zo ja, zou u deze naar klantenservice@dekamarkt.nl kunnen sturen met in het onderwerpregel \"SD M1607 7516\"?
Uiteraard kunt u uw geld of een nieuwe fles terug krijgen in de winkel. Ik vermoed aan de hand van uw adres dat u dit bij onze winkel op het Marlo terrein heeft gekocht? Zo ja, dan kunt u zich melden bij de servicebalie van onze winkel daar. Mocht u het bij onze winkel in Heemskerk hebben aangeschaft wil ik u verzoeken om dit daar af te handelen.
Ik wens u verder nog een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Hein-Asrtid2016