Klacht: friteuse

op 23 mei 2016 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben de friteuse in jan 2014 gekocht
op 5 maart 2014 was hij al kapot omdat hij niet meer warm werd
6 okt 2014 ging hij weer kapot omdat hij weer niet warm werd
22-09-2015 weer hetzelfde probleem, werd niet warm, alle keren zijn de verwarmingselementen vervangen.
en 21 mei 2016 weer hetzelfde probleem! Al bij de winkel geweest waar ik hem gekocht had, maar nu valt hij buiten de garantie en kunnen ze niks doen!
Ik vind dit wel erg slecht van Tefal dat zo vaak het verwarmingselement kapot gaat!

Gewenste Oplossing:

nieuwe friteuse, ben er nu wel klaar mee met deze

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tefal nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht jacquelinevdwater

11 maanden geleden - ik vind het wel erg zwak van Tefal om niet te reageren

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jacquelinevdwater