Klacht: Fright night

op 11 oktober 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb in het weekend meegeboden aan veiling voor Fright Night Walibi. Ik kreeg een melding dat ik overboden was en heb meegedaan aan de volgende bieding. Even later krijg ik een melding dat ik twee biedingen heb gewonnen. Ik heb direct actie ondernomen en een mail gestuurd, men kon mij echter niet binnen twee dagen een reactie geven. Ik heb toen gebeld en men kon/wilde niets corrigeren. Mijns inziens is dit niet mijn fout. Ik doe al lange tijd mee aan biedingen voor vakantieveilingen. Eerlijk gezegd vind ik het stijlloos en vraag ik me af in hoeverre ik kan vertrouwen op meldingen van vakantieveilingen?

Een van beide biedingen ongedaan maken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 12 oktober 2016 om 19:02 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u 2 veilingen hebt gewonnen terwijl de bedoeling was dat u er 1 won. Wij hebben uw bied geschiedenis nagekeken en zien in 13 minuten tijd, 5 verschillende biedingen waarvan u er 2 gewonnen hebt. Dit waren allemaal andere veilingen waarop u heeft geboden. Dit kunnen wij zien aan de kavelnummer waar u op heeft geboden.

Helaas mogen wij deze veilingen niet annuleren en bent u verplicht deze veilingen af te nemen. Hierbij wil ik wel vermelden dat u de tickets kan overdragen aan iemand anders als u er zelf geen gebruik van kan/wil maken.

Het spijt ons dat wij u met deze kwestie niet kunnen helpen.

Larissa- Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door K.Grendel