Klacht: frietsaus

op 16 juli 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik bestel eten, de dame achter de klasse herhaald mijn woorden ik bestel 3 frietsaus ze herhaald dit ook. Ik reken af zie ik er 1 frietsaus inzitten, en dit is echter niet de eerste keer dat er producten vergeten worden. Je word van het kastje na de muur gestuurd! De manager komt erbij en zegt tegen meerdere mensen met klachten dat we maar weer achteraan in de volle rij moeten gaan staan! Belachelijk!!! Daarbij zegt mijn dochtertje van 10 we hebben al twee raampjes gehad voor de frietsaus, de manager kijkt naar mijn dochtertje alsof hij vuur ziet branden, die blik dar wilde ik hem voor aanvallen maar besloot dit niet te doen ivm het bijzijn van mijn kleine meid! Dit is de laatste keer dat ik eet bij mac donalds in de reeshof!!! Ik ben perplex dat er zo met klanten omgegaan wordt!

Ik wil op zijn minst een excuus voor hoe ik behandeld ben! Ik word afgepoeierd door de manager! Op een gegeven moment zegt de manager omdat er natuurlijk meerdere mensen stonden met hele andere dingen dan ze besteld hadden teen een medewerker ; pak even twee frietsaus ... en op de manier hoe hij dit melden! Ik ben serieus omver geblazen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tammara