Klacht: Geen geld terug

wgoossens op 04 maart 2020 over Freshtemple.nl in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

21 februari een kniekussen geretourneerd en vervolgens niets meer gehoord. Nagevraagd wanneer het bedrag gerestitueerd wordt, krijg ik een mail of ik track en trace nummer wil doorgeven omdat ze pakket niet hebben ontvangen. Dit heb ik gedaan en zelf ook gekeken, blijkt dat het pakket is aangeboden en nu bij post.nl is waar het niet wordt opgehaald. Ik heb ze daarover geïnformeerd en voorts krijg ik geen antwoord meer op mijn mails.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het bedrag van het kussen gerestitueerd hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Freshtemple.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Freshtemple.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wgoossens