Klacht: Fred515

op 14 mei 2020 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kreeg mail met verandering .Had ott en kaart.
Nugaan ze mijn kaart uit zetten tenzij ik een sat pakketvneem.
Deze is veel duurder en minder zenders.
Ga ik bellen, krijg ik iemaand aan de telefoon.
Nou of die luistert niet, wil het niet begrijpen.
Was botte hark zogaan ze daar met klanten om proficiat

Gewenste Oplossing:

Als ijn kaart door loopt of goede aanbieding cq oplossi g

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 15 mei 2020 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Roukema,

Het klopt dat er wijziging plaats vindt op uw abonnement.
De smartcard die u heeft kunnen gebruiken gaat uit.
Het is wel mogelijk deze aan te laten, maar dan zou u moeten overstappen op een ander abonnement. Voor €4- meer per maand kunt u overstappen op het Riant-abonnement.
Het is uiteraard ook gewoon mogelijk uw huidige abonnement te behouden, u kan dan alleen niet meer de smartcard gebruiken in uw satellietontvanger.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Paul
Webcareteam Canal Digitaal

Heeft op 15 mei 2020 om 13:31 geantwoord

Is niet opgelost vind ik dit is makkelijkste weg

Alle klachten die gemeld zijn door Fred515