Klacht: Frauderend bedrijf

op 15 december 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

iPhone 6 Plus (refurbished) besteld, €469 euro betaald. Binnen 11 maanden defect en ter reparatie retour gezonden naar Rhinotek. Ondanks geruststellende email uitwisseling, na verzending van mijn toestel nooit meer iets vernomen.

Geld weg, toestel weg. Rhinotek zwijgt in alle toonaarden. Mijn advies: geen zaken doen met Rhinotek en/of Groupon (want zij doen niets met alle klachten, waarvan zij op de hoogte zijn).

Gewenste Oplossing:

1. Reparatie 2. Na stilzwijgen Rhinotek, nadat toestel ter reparatie naar ze retour was gezonden, wilde ik mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A067