Klacht: fraude/ oplichting

op 11 augustus 2017 over Viabuy in de categorie Algemeen

Ik heb ongeveer 5 weken geleden een gratis prepaid kaart besteld via Viabuy creditcard. De voordelen gelezen en met mijn ervaring met een verlopen credit card van GWK in de veronderstelling dat het gebruik gratis was. VIABUY prepaid credit card is een card waar je vooraf geld op stort voordat je hem kunt gebruiken.

•Echter wanneer je de card niet activeert nadat hij per post (vanuit de UK?) is toegestuurd krijg ik ineens dreigmails en een sms van een incasso omdat het EEN ABBONEMENT IS!! WHAT??? Ik zit niet te wachten op abonnementen die te boeken staan als gratis! Dit omdat het zou gaan om een prepaid kaart gekoppeld aan een abonnement en ik geen 9o euro heb betaald heb om de kaart te activeren. • Misleidende reclame dat is het! website staat vol met gratis prepaid kaart reclame waarbij achterwegen word gelaten dat het gaat om een abonnement! Het is geen gratis prepaid kaart, maar een abonnement!! Een gratis product aanbieden zonder te vertellen dat je daarna iedere maand nog meer producten krijgt waarvoor u moet betalen, noem ik lokkertjes! Dit is internet oplichting/Fraude.

Zie artikel 326 van het Wetboek van Strafrecht >

Om bovenstaande reden doe ik aangifte tegen de organisatie : VIABUY CREDITCARD als het niet binnen 48 euro geblokkeerd word! ik gebruik die pas niet, het is niet geactiveerd en zit netjes nog in die envelop zoals het ontvangen heb. Precies zo kan ik het aangetekend retour sturen en wil ik nooit meer iets met jullie te maken hebben! ik ga dit bericht ook delen via FB en Twitter!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lakiesha