Klacht: Fraude in reklame “verassingsticket”

op 28 juni 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb via VAVABIB een verrassingsticket gekocht voor 200euro. Op de website van Vakantieveilingen moest ik de reservatie maken zonder te weten van de 48 Europese staden welke zal mijn bestemming zijn. Op hun website staat duidelijk dat de klant kiest het vertrek luchthaven. Aangezien ik in Brussel woon, heb voor Zaventem gekozen. Tot mijn verrassing heb de mail gekregen waar mijn definitieve ticket lees ik dat mijn vertrek luchthaven is Charleroi (60 km van Brussel) en mijn bestemming is Polen (de goedkoopste zeker) . Ten eerst, heb ik Polen niet gekozen en ten tweede heb Charleroi niet gekozen. Volgens mij, het gaat over een fraude waar op de website staat dat ik kan tenminste vertrekpunt kiezen !!
Door, dit ervaring ben echt niet tevreden en voel ik me als stom dom persoon. Ik voel me niet op mijn gemak zeker na een klein onderzoek heb ik gevonden dat voor mijn voorkeur datum (22/10/2017) met Ryanair (hun ticket is met dit maatschapij ook) kost het 9euro pp * 2=18euro en de hotel 30euro*2 nachten =60euro. Ik heb 200euro betaald voor een reis dat kost 78 euro. Bedankt Vakantieveilingen voor de verrassing . Het is een nachtmerrie voor mij !!

Niet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 29 juni 2017 om 09:10 geantwoord

Geachte heer Bouyahiaoui,

Vanuit het systeem kunnen wij zien dat u eerder contact heeft gehad omtrent een vakantie via GoMundo, wij hebben u eerder coulance aangeboden door deze veiling van GoMundo te annuleren met hoge uitzondering.

Uw huidige veiling van Verassingstickets geeft aan dat u een voorkeur kunt geven voor een luchthaven met betrekking tot het vertrek, dit is echter niet gegarandeerd en word besloten op basis van de actuele mogelijkheden omtrent de hele verzorging van het arrangement.

Alsnog, is er wellicht een mogelijkheid omtrent de vertrekdatum. Omdat wij werken via een externe klantenservice met Flywise, kunt u rechtstreeks contact met hen opnemen via de chat op hun website.

Wij adviseren u om deze chatgeschiedenis op te slaan, zodat wij aan de hand van deze chatgeschiedenis contact kunnen opnemen met Flywise mochten de voorwaarden van het arrangement niet behaald worden.

Zonder enige chatgeschiedenis en/of vooraf contact met Flywise kunnen wij u helaas niet beter van dienst zijn vanwege contractuele afspraken.

Wij hopen dat u een compromis kunt sluiten met Flywise via de chat, mocht u er niet uitkomen dan wachten wij uw reactie nog even af.

Aaliyah - Webcare VV

Heeft op 29 juni 2017 om 21:28 geantwoord

Ik heb de situatie en mijn ontevredenheid aan verrassingstickets-flywise door gegeven en heb met een contact persoon via chat zeer droog en robotisch reacties. Alle reacties van verrassingstickets zijn herhalenlijk \"we kunnen geen wijzingengen brengen\". Eerlijk zeggen ben tot nu toe zeer telleurgesteld en vol van negatieve gevoelen.

Voor mij kan niet accepteren wanneer het duidelijk op de officieel website staat, zonder uitzonderingen en klein sterretjes, dat de klant kiest voor de vertrekluchthaven en later krijg ik een andere vertreckluchthaven !!
Jullie kiezen ons bestemming, OK...jullie kiezen ons vertrek datum, OK..maar ook vertrek luchthaven? Dan, kiezen jullie ook voor welke kledij moeten wij mee packen !!

Rachid

Alle klachten die gemeld zijn door Rachidbouya