Klacht: Fraude.

op 01 maart 2014 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

Ik ben sinds november 2013 niet meer lid bij fitness club Train more in Den Haag, maar toch wordt er maandelijks geld uit mijn rekening geïncasseerd. Ik had bevestiging van klantenservice ontvangen dat ik niet meer een lid ben. Ik heb ze meerdere keren e-mails en brieven opgestuurd en daarnaast vaak gebeld. Zij willen me niet helpen en geven geen reactie terug op mijn e-mails en of brieven.

Geen geld uit mijn rekening incasseren want ik ben sinds vorige jaar geen lid meer bij hun en daarvoor had ik een bevestiging ontvangen voor opzegging van contract.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrainMore

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrainMore nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Makia

2 jaren geleden - Ze hebben mij email opgestuurd dat de Manager toch heeft besloten om contract te heractiveren. Ik had daarover geen bericht ontvangen tot ik klacht.nl heb ingeschakeld. Ik kreeg vorige jaar van hun een bevestiging dat ik per 1-10-2013 geen lid meer zal zijn. Ik heb ze merdere keren geprobeerd te breiken maar ze nemen niet op en als ik langs ga is de manager nooit aanwezig. Wat moet ik doen?? :(

Reactie van de melder van de klacht Makia

2 jaren geleden - Hoe durven ze een contract weer te heractiveren zonder dat eens te vragen, terwijl mijn contract volgens hun bevestiging al gestopt was. Ik hoefde niet meer te betalen..

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 14:18 geantwoord

Beste mevrouw Kiyani,
Hartelijk dank voor uw feedback via deze website. Als het goed is, is uw probleem inmiddels verholpen. Zo niet dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@trainmore.nl. Uiteraard kunt u ook langs gaan bij de desbetreffende TrainMore vestiging. Sportieve groet Team TrainMore

Alle klachten die gemeld zijn door Makia