Klacht: Fraude

Modavi op 31 december 2019 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

NOG NOOIT van dit gehoord!!! Een tickets gekocht 4 uur later krijg ik een mail dat deze is gecanceld omdat er iets fout is gegaan met de betaling maar het bedrag is wel van mijn bankrekening afgetrokken!!! Vervolgens bel ik hen op, op een 020 nummer (Amsterdam dacht ik dus) kom ik in INDIA TERECHT daaaaaaaar gaat mijn hoge telefoonrekening. Nou in het Engels gesproken, boekingsnummer doorgegeven, mevrouw gaat het uitzoeken, sta ik nota bene 15min in de wacht om vervolgens te horen dat er een error was en ik opnieuw moet boeken en mij geld over 3 dagen wordt teruggestort. Nou dacht het niet dit klinkt als een frauduleuze praktijk eerst het geld zien voor ik weer word opgelicht. Vraag haar netjes om dan de ticket te reserveren voor dezelfde aankoopprijs maar dat kan niet en een manager spreken kan ook niet. Dus of ik moet weer de risico nemen en mijn geld kwijt zijn of ik kan wachten tot mijn geld gestort is maar dan loop ik de risico dat de ticket duurder is geworden. Belachelijk!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld ontvang en ik mijn ticket voor dezelfde aankoopprijs opnieuw kan kopen. Ook mijn abonnement kosten naar India of Pakistan moeten vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Modavi