Klacht: FOX sport

op 26 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Hallo ik heb een groot probleem met Tele2 er schijnt bericht zijn te gegeven dat je je huidige abonnement kon opzeggen mbt tot het beëindigen van Fox sport nou is het geval dat wij niks hebben vernomen hiervan en Tele2 niks voor ons wil doen ik heb 2 uur aan de telefoon gezeten om te vragen aan Tele2 of zij met een oplossing kunnen komen maar ze weigeren om mij tegemoet te komen ik zit nu thuis met een ontevreden partner die heen Fox sport kan kijken ik ben dus genoodzaakt om over te te stappen om Fox te kunnen kijken waardoor ik dus dubbel gestraft word want als ik nu overstap krijg ik een boete van 220€ van Tele 2 terwijl in de mail die zij gestuurd hebben die ik niet ontvangen heb stond dat je voor een bepaalde data kosteloos kon overstappen ik heb zelfs aangeboden om de boete te delen zodat Tele2 mij tegoed kon komen vanwege het misverstand en ook dat weigeren ze ik heb al die jaren altijd netjes betaald en mij abonnement aangepast als nodig was en kunnen zij mij niet leveren waar ik recht op heb en laten ze mij zo in de kou staan ik vindt dit rond uit schandalig dat ik zou word behandel ik hoop dat we iemand is die mij hier Zo snel mogelijk een oplossing hier voor kan vinden.

Niet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Biancajaylin