Klacht: annulering wegens ziekte

hansheerink op 12 mei 2019 over FOX REIZEN in de categorie Reizen Algemeen

Onze droomreis valt in duigen. Lang voor gespaard. Het gaat om de reis Sensationeel Brazilië op 19 mei. Mijn man is op 8 mei gecatheteriseerd en is opgenomen in het ziekenhuis en moet morgen 13 mei een bypas operatie ondergaan. Wij kunnen dus niet mee.Van de week telefonisch contact gehad met een van jullie medewerkers.Wij wilden deze reis omboeken naar September.Er is niets mogelijk, alleen annuleren en opnieuw boeken maar dan is hij 800 euro voor ons twee duurder. Wij vinden dit schandalig omdat het onmnacht is. Het is allemaal al erg genoeg. We zijn er nu klaar mee en vinden dit een hele slechte service en klantvriendelijkheid. Bijna 1 uur aan de telefoon geweest met elke keer veel wachttijd tussendoor.Wij hopen als alles goed gaat met mijn man op een tegemoetkoming in de kosten voor een eventuele volgende reis.

Wij zijn nu tevreden als wij (hopelijk) op een mooie volgende reis een mooie korting gaan krijgen van jullie.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FOX REIZEN

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FOX REIZEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door