Klacht: foutmelding bij installeren

op 21 mei 2020 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

TomTom my drive Connect wil gebruikmaken van de vertrouwelijke informatie die je in TomTom my drive connect je sleutelhanger is bewaard.
Wachtwoord.

En we hebben het wachtwoord ingevoerd maar dat pakt hij niet. Hij blijft deze melding geven en we moeten zelfs de computer afsluiten om weer verder te kunnen. Waarom is deze melding. Hoe krijg ik die weg
Ik kan zo niet verder

Gewenste Oplossing:

Als we de omTom my drive connect hebben geïnstalleerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

3 maanden geleden - Heb het programma van de computer verwijderd en nogmaals gedownload. Wil helaas niet lukken. Graag jullie hulp.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]