Klacht: Foutieve storting naar PayPal wordt niet terug betaald

op 05 mei 2017 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Sinds kort heb ik een PayPal rekening geopend die gekoppeld is aan mijn ABN AMRO rekening. Doordat ik nog niet helemaal begreep hoe ik mijn nieuwe PayPal acount moest opwaarderen had ik een storting van 50€ perongeluk naar PayPal zelf gestort via mijn ABN AMRO bank. Het geld had ik achteraf via de site van PayPal met ideal naar de PayPal acount van mij moeten over maken. Nu heb ik verschillende keren gebeld en gemaild naar hun en weigeren mij het geld terug te storten, ondanks het bewijs dat hun wel degelijk dit geld hebben ontvangen. Ik ben nu behoorlijk radeloos omdat mijn bank (abna) hier ook niet veel aan doen. Ik heb het recht gewoon om dit geld terug gestort te krijgen van PayPal omdat het bewijs is daar en het mijn geld is. Wat moet ik beginnen tegen zo’n groot bedrijf als PayPal??. Ze blijven maar zeggen dat ze mijn geld niet kunnen vinden. Ra ra maar het is wel afgeboekt van mijn abna bank???

Als mijn geld is terug gestort naar mijn bank of PayPal acount.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gr.