Klacht: Foutieve registratie wordt niet verwijderd

op 03 augustus 2017 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Deze maffia partij heeft een of ander register waar ze mensen in registreren die op basis van extreem eenzijdige gegevens negatieve beoordelingen over mensen geven. Compleet ongefundeerd.

Ook na contact en bevestiging van de medewerker dat de registratie onjuist is wordt deze niet verwijderd.

De informatie waar het systeem op gebaseerd is is hoogst waarschijnlijk op frauduleuze wijze verkregen.

Als Focum gedegen onderzoek doet, en niet obv speculatie of gerusten mensen nagatief zou beoordelen. En uiteraard foutieve vermeldingen verwijderd ipv 8 jaar bewaard.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Focum Commerce B.V. in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Focum Commerce B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Focum Commerce B.V.

Heeft op 07 augustus 2017 om 15:41 geantwoord

Heeft op 07 augustus 2017 om 15:56 geantwoord

Beste meneer of mevrouw Focum,

Er is reeds een inzageverzoek geweest. De brief heb ik ook ontvangen, vandaar dat ik ook kan stellen dat jullie zonder controle foutieve en tegelijk lasterlijke informatie overnemen zonder te controleren. Na telefonisch contact heb ik ook nog 2x keer gemaild. En omdat jullie toch niet op mail reageren heb ik het net nog maar een keer gestuurd, wellicht dat een 3e keer wel werkt. 20/7 Heb ik gemaild, 3/8 heb ik gemaild en vandaag 7/8 heb ik wederom gemaild.

U zegt openbare bron, dit trek ik zeer in twijfel. Ik zou dan ook graag horen wat die bron dan is. En zelfs al is het een openbare bron, dan gebruiken jullie enkel die bronnen waarmee een consument negatief afgeschilderd wordt. Maar dan een objectief beeld, en neem ook KVK en Kadaster mee. Maar dat doen jullie niet omdat dan jullie toegevoegde waarde vervalt, van Nederlanders betalen voor 99.5% keurig. Jullie proberen doelbewust consumenten negatief af te schilderen.

Ik heb tevens bij de consumenten bond op dit meldpunt jullie schandalige gedrag gemeld en hoop van harte dat de overheid jullie maffia praktijken aanpakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris007