Klacht: Foutieve product geleverd door groupon

op 06 mei 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb iets meer dan een jaar geleden een make up kwasten set besteld. Je kon kiezen voor een set van 10 stuks of 32 stuks kwasten. 10 kwasten kostten € 12,99 en 32 kwasten kostten € 24,99.- Ik heb toen gekozen en tevens betaald voor 32 stuks zwarte kwasten inc draagtas dus betaald: € 24,99.- vervolgens ben ik een lange tijd erg ziek geweest en niet de mogelijkheid gehad het pakketje te openen. Nu ik godzijdank weer hersteld ben, en tussen mijn spullen keek kwam ik het pakketje tegen. En tot mijn grote verbazing zag ik bij het openen van het pakketje dat er maar 10 kwasten geleverd waren ipv 32! ik voel me erg in de maling genomen en ben zeer teleurgesteld in groupon. worden de bestellingen niet gecontroleerd voordat ze verstuurd worden?

ik wil graag het geen ontvangen waar ik voor betaald heb en dat is 32 stuks kwasten ipv 10.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zomer2016