Klacht: Foutieve planning

op 14 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

13-6 gebeld met Dynalogic, afspraak gemaakt voor bezorging en montage van de bij Media Markt gekochte TV
Bezorging en montage zou op 14-6 gebeuren. Vrije dag genomen.
Vanmorgen nog gebeld voor een exacte tijd, maar niet bekend. Tussen 08.00 en 18.00.
Om 15.50 wederom gebeld of er een tijd bekend is. WAT blijkt afspraak is niet door gepland!!!! Gaat dus vandaag niet gebeuren, niet eerder dan vermoedelijk volgende week.
Hier zakt mijn broek van af. Wat een stelletje prutsers.
Wordt tijd dat Media Markt en andere bedrijven is gaan kiezen voor een bezorgbedrijf dat afspraken goed inplant en ook nakomt.

Ben tevreden als vandaag de gekochte TV geleverd en geplaatst wordt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 15 juni 2016 om 08:35 geantwoord

Geachte mevrouw Roos,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak en dat u langer op uw nieuwe TV moet wachten!

Uit controle van de gegevens is gebleken dat er wegens een fout in het systeem van de planning uw order niet werd meegenomen in een route. Ik heb uw klacht intern doorgezet zodat ze exact kunnen uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Het was gisteren spijtig genoeg niet meer mogelijk om alsnog een specialist langs uw adres te sturen.

Gelukkig zie ik dat u een nieuwe afspraak heeft gemaakt voor donderdag 16 juni. Ik wens u dan ook alvast veel plezier met uw nieuwe aankoop!

Nogmaals een grote sorry voor het ongemak en een prettige dag verder.

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door L.Roos